Med bitjo in nebitjo

15.11.2015Komentiranje onemogočeno

Si duh, ki živi in čudež je, da si bitje, ki živi.
Spoštuj bitje, ki živi v tebi, v drugem.
Kajti si in nisi in zato da bi bil, moraš imeti še nekoga.

Zato, da bi ta nekdo, ki tudi je in ni, bil,
se moraš zanj potruditi.
Če se ne potrudiš, umre on, umreš ti.

Čudež je to, da si in da nisi sam.
Spoštuj!

Vedno, ko se obrneš k sebi, se obrneš stran. Takrat vedno nekdo ostane sam. Kliči k sebi vse, kar je in kar ni, obrni se k drugemu, da bi drug vedel, da je še nekdo in da ni čisto sam.

Pot je tvoja, Življenje Gospodovo. Si Božja prisotnost. Tvoje telo, tvoje srce, tvoje oči so Božje in tudi tvoje življenje je Božje. Tvoje je le toliko, kolikor ga doživljaš kot svojega.

Kdor živi za nekoga, v nevednosti živi Božje, kdor živi zase, Božjemu jemlje oči, srce, telo.

Na tem svetu si in nisi, zato vsakdo poskuša potrditi sebe, vendar potrditi samega sebe ne more nihče. Kdor poskuša potrjevati sebe, druge polaga v nihče, a ne ve, da bi bil sam nihče, če bi ne bilo vsaj še nekoga in bi bil sam.

Človek naj se odpove svojemu licu in naj ne brani svojega lica po nekom, kajti srčnega bo s svojim licem zasužnjil, primarnega razbesnil. Razlika med tujimi in bližnjimi je v tem, da bližnji človeka potrjujejo, tuji ne. Po dejanjih pa je človek lahko doma povsod in v vsem.

Vsa razočaranja so odraz pomanjkanja podrejenosti pred življenjem, vzvišenost, ki ne dopusti trenutka trenutku.

Človek je asimetričen sam s seboj, brez povratne informacije, kot bela v beli – zato išče pokritje svojega lica v tujih licih. Vendar z vsako stvarjo, ki jo določa v lasten red, pada v asimetrijo s samim seboj. Če bi vsemu dopustil, da je tako kot je, bi vzpostavil kontrapunkt in bil v miru s seboj in drugimi.

Živimo svet navidezne stvarnosti, navideznega izhodišča, v katerem povratna informacija deluje na dva načina. Kdor je obrnjen k sebi in to življenje doživlja kot svoje, ga vsaka povratna informacija omejuje. Kdor je obrnjen k bližnjemu, se svojega ne zaveda in vsaka povratna informacija mu daje zaupanje. Tistemu, ki je v izhodišču x, je povratna informacija y, po kateri čuti ravnotežje. Vsakogar, ki je v izhodišču y, povratna informacija določa v x, nad katerim besni.

Svet, ki ga živiš, ni merodajen in tudi nobena situacija v njem ne, merodajno pa je vsako tvoje razmerje. Tudi, če imaš popolno asimetrijo, se trudi za kontrapunkt, kajti ko se tvoja pot konča, se v tebi izriše eno ali drugo.

Človek naj v vsem potrjuje življenje in ne sebe, kajti v posledici, v povratni informaciji, bo vsak nekdo nihče in vsak nihče nekdo po nekom.

Biti tisti, ki ga ni, je nepredstavljivo. Če bi bil sredi vesolja sam, bi bil tisti, ki ga ni, bil bi nihče.

Med vsem in nič si rojen in vsakogar preganja pojem neobstoja. Razlika pa je v tem ali si obrnjen k sebi ali k drugemu, ali potrjuješ sebe ali dovoljuješ drugega. Dovoli vse, da je in tisto, kar si dovolil, te bo dovolilo. Lahko pa tisoče obrazov ugasneš, ker zahtevaš lastno potrditev.

V lastnem potrjevanju ni ničesar. Izvor duha te čaka v vseh oblikah odnosa. Vsak odnos dovoljevanja je duh, ki se prelije v obliko miru, modrosti, radosti,… česarkoli, kar s prošnjo in odnosom pogojiš. Prebujeni duh, ki se prelije, je vez, ki ko se enkrat odpre, deluje vedno in povsod z resničnostjo, ki jo dovoliš. Vendar duh ne dovoljuje računice, kajti ne prenese nobene ponovitve ali vzorca.

Toliko duha se odpira, kolikor ga človek pogojuje. Nihče ni upravičen, da ne dovoljuje pogojenega duha in omejuje pogled življenja. Najbolj odprt pogled je dovoljevanje, sebičnost pa omejuje tebe in druge. Človek je nosilec duha, vendar ne dovoli njegove manifestacije. Kdor tudi v sebi ne dopušča duha, znori.

Med »sem« in »nisem« živiš svoj živi sen, a vse pada v »sem« ali »nisem« – v »sem« svojega dovoljevanja ali v »nisem« svojega potrjevanja, kajti na istem mestu ne more več obstajati oboje.

»Kdor bo skušal rešiti svoje življenje, ga bo izgubil; kdor pa ga bo izgubil, ga bo rešil.« je rekel Jezus.

Potrebno je pristati na »nisem«, da bi lahko v polnosti dovolil »sem«. S sprejetjem »nisem«, rešiš vsak zaplet, poravnaš vsak račun. A na tem svetu se vse bori in lovi, da bi bilo. Če bi se človek odpovedal svojega lica, bi se ne bal, kajti človek se v vseh licih boji le svojega lica.

Če bi bil človek popolnoma podrejen znotraj in ne zunaj, bi imel moč pomladi in iz njegove dlani bi pognal šopek cvetja.

»Mar ni pomlad važnejša od sejalca, ko sadiš?,« govori Gospod.

Ne boj se za žetev, sej marljivo in zaupaj.

Življenje tiho odhaja in toliko kot si tukaj nihče, si na drugi strani že prepoznan kot nekdo. Lahko si tukaj vse, a te na drugi strani razblinja v nič. Kajti vse v tebi je prekrižano in se po tvojem dovoljevanju razvezuje v bit ali v nebit.

Čas navideznega izhodišča se izteka in prihaja čas udejanjenja izbranega razmerja. Ko povratna informacija pokrije izhodiščno, se kontrapunkt in asimetrija izključita. Takrat ne bo več kontrapunkta na račun asimetrije.

Zdaj obraz vsakogar v osmini postaja neskončen in kdor še brani svoj obraz po nekom, pada v neskončno brezno tujega obraza, kdor pa se svojemu licu odpove, razveže drugega lice v sebi in svojega v drugem. Božje v tebi je osmina izven, je seme, ki zori v človeka. Vedno, ko storiš nekaj za nekoga, Božje seme v tebi začuti pomlad, vedno, ko se obrneš k sebi, je v tebi tema in v njej zamira preprostost Božjega.

Zavedanje je skrivnost življenja.

Zavedanje ni modrovanje, zavedanje je tisto,
kar ti v nevednosti odpira pogled vedno,
ko storiš nekaj za nekoga.

Življenje, ki ga živiš, ni tvoje,
a vse niti tvojega življenja so v tvojih rokah.

Človek se muči z lastno prisotnostjo,
ko to življenje doživlja kot svoje.

Če postaviš svoje ime pred obraz življenja,
Božje v tebi ostaja brez imena.

Tvoja je pot, življenje pa je Gospodovo,
a šele v pozabi nase,
Gospodova prisotnost spregovori skozte kot Življenje.

Spoštuj lice življenja,
ne zri v lice principa,
če se lahko obrneš v tisoče drugih obrazov življenja.

  • Share/Bookmark

Komentarji



Komentiranje je onemogočeno.

Ime(obvezno)

e-pošta(obvezno)

Spletna stran

Govori odkrito

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !